>Hala sonbahar özlemindeyim……

>Heryerde yağmur varken biz hala nemden boğuluyoruz.
İşin kötüsü sonbaharı beklerken bir anda kış geliyor ve baharı yaşamadan kapanıyoruz evlerin sıcak kuytuluğuna….

Geçenlerde yaptığım kakao mantolu kurabiyeler:
Hernekadar istediğim kıvamı tutturamasam da ve elde etmek istediğim görüntüyle alakası olmasa da
Çocuklarında severek tüketeceği ve kahveyle çok güzel arkadaş olan bu tadı mutlaka denemenizi öneririm..

Tarifini Bu blogtan almıştım,ayrıntılarıyla çok güzel anlatılmış bu yüzden sizi buraya yönlendiriyorum…
Ve işte sevgili annemin kendi yetiştirdiği sebzeleri kurutarak elde ettiği kuru dolmalar….
Normal etli dolma harcını hazırlayıp içerisine extradan 4-5 diş sarmısak ve nar ekşisi ile harmanlanmış baharatların konularak yapıldığı nefis bir yöresel tat….
Güzel yorumlarınızdan dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum,
hakikaten şımarmamak elde değil….
Sevgiyle ve sağlıkla kalın dostlar görüşmek üzere….

About evcilikveevi

blogspot kapatılınca buraya taşındım... evhanımıyım,Side'de yaşıyorum.. nakşetmeyi çok seviyorum,birde pasta yapmayı.......
Bu yazı kurabiyeler ve tatlı hamurişleri, yöresel tatlar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

20 Responses to >Hala sonbahar özlemindeyim……

  1. GÖNÜL dedi ki:

    >kurabiyeler ve dolmalar çok lezzetli görünüyorlar bloğun ismini göremedim canım tarifini merak ettim

  2. ikiz Bebek dedi ki:

    >ohhh ohhh, acıktım ben:),ellerinize sağlık.

  3. tatlıhayat dedi ki:

    >Merhaba,kuru dolmayı bende çok sever ve yaparım.Canım çekti valla hemen yapacağım.Sevgiyle…

  4. hobivakti dedi ki:

    >Kuru patlıcan dolmasına bayılırım. :)Ellerine sağlık.

  5. Fuat Gencal dedi ki:

    >Hayırlı cumalar, Çok güzel, çok leziz ve iştah açıcı görünüyorlar. Ellerinize, emeğinize sağlık.Saygılar.

  6. evatolyesi dedi ki:

    >Dolmalar süper görünüyor annenizinde emeğine sağlık Sevgilerimle:)Bloglar yarışıyorda başarılar dilerim.

  7. Şehnaz dedi ki:

    >kurabiyelerde ,dolmalarda oldukça lezzetli görünüyor…birde senin müthişresim çekerken yakaladığın müthiş kareler..ellerine sağlık canım..

  8. derya dedi ki:

    >Canım anneciğinin ellerine sağlık.Kurbişlere ve fincan takımına bittim:))Çok öpüyorum.

  9. >fotoğraflarınız çok huzur verici İclal Hanım:))çok seviyorum bloğunuzda gezmeyi..kurabiyeleriniz de harika görünüyor dolmalarda keza öyle:)

  10. Sebi dedi ki:

    >Ne güzel bir lezzettir, kurutulmuş sebzelerden yapılan dolmalar…Kısaca bayılırım 😉 İjlalcim bu yaz benim için de bitmedi gitti, hala afaganlar basıyor, birtürlü serinleyemedim..

  11. CEPAYNASI dedi ki:

    >kuru dolmayı gördüm,kurabiye falan görmez gözüm artık…allahtan karnım tok:)evcilikciğim,sizin oralara yağmur dozunda yağsın aman sel olmasın da…sevgiler:)

  12. SEVGİLERİMLE dedi ki:

    >Canım benim,yeni bir sayfadan,ilk yorumum sanırım.Sonbahar!ne yazıkki dediğin gibi yaşayamıyoruz,gerçi kışıda kış gibi geçiremediğimiz için sonbahar diyebiliriz,olsun,biz bu havalarda da mutluyuz öyle değilmi?Resimler o kadar canlı ve lezzetli görünüyorki,içimden birileri kalk İjlale git!demekte,:)marifetli ellerine sağlık.Sevgilerimle…

  13. yemekbiraşk dedi ki:

    >hepsi birbirinden güzel olmuş ama dolmalara bayıldım lezzet taşıyor çok belli..sevgiler..

  14. özlem dedi ki:

    >kuru patlıcan dolmasına bayılırım. ellerinize sağlık. bende bloguma beklerim.

  15. >Immer wenn ich deine tollen Rezepte lese, wird mir bewusst, wie wenig ich kochen kann – backen schon eher – aber zum Kochen hab ich nicht so viel Lust – es werden immer nur ganz einfache Gericht – umso mehr bewundere ich deine Vielfalt und Kreativität – ein schönes Wochenende – lg. Ruth

  16. Musenkuesse dedi ki:

    >Deine Speisen sehen sehr lecker und appetitlich aus, du bist bestimmt eine sehr gute Köchin. Die kleine Porzellantasse ist wunderschön. Mir gefällt das Blumenmuster.Viele liebe herbstliche Grüßeund ein schönes WochenendeTina

  17. Regina dedi ki:

    >hallo illjia,was für schöne speißen du gezaubert hast.bin immerwieder begeistert.die porzelantasse ist ja süß,siegefällt mir.wünsche dir ein wunderschönes wochenende und alles liebe,regina

  18. Jana dedi ki:

    >Hallöchen liebe Ijlal.Bei dir gibt es ja wieder was leckeres zu essen.Man sieht es das du alles mit Liebe machst.Laßt es euch schmecken.Schönes Wochenende.Liebe Grüße Jana

  19. >Oh wie lecker.. da bekomm ich gleich richtig Appetit ;O))) wunderschöne Bilder zeigst du uns.. diese Porzelantasse ist ja schön..Dir noch einen super schönen Sonntagabend..ggggglg Susi

  20. bir güzel çift dedi ki:

    >bu sitedeki herşeye ağzım sulanarak bakıyorum :))))

Yorum bırakın